Ghost Adventures: Serial Killer Spirits
Serial Killer Spirits: H.H. Holmes Murder House
Zak og teamet er i Irvington i Indiana for å besøke hjemmet der H.H. Holmes drepte et barn. Husets nåværende eiere er redde for at det fortsatt finnes mørke krefter i huset.
Neste stopp er et fengsel i Iowa, der seriemorderen Jake Bird satt fengslet. Det sies at Bird la en forbannelse over stedet og de som dømte ham.
Teamet undersøker et forlatt hus i Bountiful i Utah, der lokalbefolkningen mener at Ted Bundy drepte et av sine ofre.