Ghosts Of Devil's Perch
Blood Feud
Etterforskerne av det overnaturlige, Dave, Cindy og K.D., ankommer Butte i Montana for å utrydde en ond tilstedeværelse. De havner midt i en spøkelsesfeide i en Gilded Age-bolig.
Dave, Cindy og K.D. undersøker en historisk herregård etter meldinger om en spøkelsesaktig inntrenger. De avdekker et mord i fortiden, og blir truet av åndestemmer.
Dumas Bordell i Butte er kjent for spøkelser, men hjemsøkingen har nå blitt aggressiv. Dave, Cindy og K.D. undersøker den mørke ånden for å finne svar.