God Save Texas
Hometown Prison
Richard Linklater skildrer dagliglivet i Huntsville i Texas, en by bygget på fengselsvirksomhet.
Alex Stapleton, født i Houston, undersøker hvordan oljeindustrien i Texas påvirker svarte og fattige lokalsamfunn.