Great Expectations
Pip, en foreldreløs som lengter etter noe bedre i livet har et tilfeldig møte med den rømte fangen Magwitch, noe som setter ham på en uventet vei og inne i klørne på den mystiske og eksentriske Miss Havisham, som viser ham en mørk verden av muligheter.
Mens Pip fortsetter utdanningen sin med Miss Havisham, blir han stadig mer knyttet til datteren hennes, Estella. I London får den korrupte og mektige advokaten Mr. Jaggers et brev som vil endre Pips liv for alltid.
Etter å ha forlatt livet sitt i Gravesend får Pip en brutal introduksjon til London ved å jobbe for Mr. Jaggers. Samtidig oppdager Estella én av Miss Havishams planer.
Idet livet i London begynner å slite på ham bringer Pips umoralske arbeid med Jaggers Estella sjokkerende tilbake i livet hans.
Pips fortid kommer tilbake for å hjemsøke ham og han lurer på om han noensinne vil ta kontroll over sin egen skjebne.
Idet Pip og Jaggers’ planer når sitt klimaks kommer Miss Havisham endelig ansikt til ansikt med demonene sine, og Estella forsøker endelig å bryte ut etter en familieavsløring.