Gutsy
Ta en uforglemmelig reise med Hillary Clinton og Chelsea Clinton når de drar på eventyr med noen av verdens dristigste og modigste kvinner - fra kjente navn til ukjente helter - som får oss til å le, og som inspirerer oss til å bli modigere.