Half Man
Etter å ha slitt med å finne sin plass på universitetet, ber Niall om hjelp fra Ruben, hvilket får katastrofale konsekvenser.
Mens han venter på nyheter om fremtiden sin, kjenner Niall på presset av å skulle lyve for Ruben i retten.
Flere tiår senere får Niall vite at Ruben kommer tilbake, hvilket gjør ham besatt. Det ender med en voldsom konfrontasjon.
Ruben har utfordringer i forholdet sitt, og Niall tar en impulsiv beslutning som får alvorlige konsekvenser for alle involverte.