Hall of Fame
Lillehammer 1994
At the 1994 Winter Olympics, Tonya Harding and Nancy Kerrigan caused a media frenzy. Plus, Sweden and Canada faced off in a thrilling men’s ice hockey final.
The 2006 Winter Olympics saw snowboarder Lindsey Jacobellis throw away gold in embarrassing fashion. Plus, a French skier upset the odds in the men’s downhill.
A look back at the unforgettable 2010 Winter Olympics in Vancouver, where the Canadian team showed incredible spirit. And, there was tragedy in the men’s luge.
At the 2014 Winter Olympics, British snowboarder Jenny Jones made history. The Netherlands dominated the men’s speed skating, and a 15-year-old won the men’s halfpipe.