Hall of Fame Special Pyeongchang
Hall of Fame S1: Lillehammer 1994
Under vinter-OL i 1994 skapte Tonya Harding og Nancy Kerrigan mediestorm, og Sverige og Canada møttes i mennenes ishockeyfinale.
Under vinter-OL i 2014 skrev den britiske snøbrettkjøreren Jenny Jones historie, og en 15-åring vant halfpipe-konkurransen for menn.