Halston
Navnet hans skapte et imperium. Stilen hans definerte en epoke. Den amerikanske motedesigneren Halston blir berømt over natten før livet hans sporer av.
Becoming Halston
Halston prøver å fornye seg og bestemmer seg for å skape en signaturlook. Han setter sammen et designteam og henter inspirasjon fra sin nye venninne, Liza Minnelli.
Halstons høye kokainforbruk og utskeiende kvelder på Studio 54 krever sitt offer, samtidig må han stri med nye konflikter, knivskarp konkurranse og et uventet dødsfall.