Her Majesty
I et ikke helt ekte Spania følger Her Majesty prinsesse Pilars hverdag. Livsstilen hennes består i å gå fra én fest til en annen, men Pilar blir tvunget inn i rollen som statsleder så å si over natten på grunn av farens kompliserte situasjon. Heldigvis har hun Guillermo Salvatierra på sin side, en kompromissløs statstjenestemann som blir hennes sekretær og vaktbikkje.