Rage
Marga & Tina
En usannsynlig allianse blir til når kunstneren Marga får vite at ektemannen Robert har en affære med deres stuepike Tina.
Den veganske kjendiskokken Vera bestemmer seg for å stilne sin største kritiker for godt.
I sin kamp for å klare seg på Gallery legger Megan og Lu en plan som snart begynner å ødelegge forholdet deres.