Hi Producer
In this innovative Chinese drama, Tao Tang (Zhang Bo), an expert in traditional culture, and Mu Zhong Yun (Guo Xiao Dong), an experienced TV producer, collaborate to create a groundbreaking variety show that will introduce ancient Chinese crafts to a modern audience. Their vision is challenged when Yu Zai Zao (Zhang Nan) is appointed as the show's chief director, bringing unconventional methods that initially threaten the project's success. With veteran host Wang Xi Ning (Li Xiao Ran) guiding the team, they must navigate creative differences and professional obstacles to bring their unique cultural program to life. This is a 2023 Chinese drama series that was directed by Gao Han.