HouseBroken
Honey inviterer en vaskebjørn til å bli med i gruppen, men hans ville væremåte skaper kaos. I mellomtiden bestemmer Tabitha seg for å utnytte sin dyriske natur.
Honey og Chief drar på ferie, men i stedet for å tilbringe kvalitetstid med Chief, blir Honey besatt av et "perfekt par".
Den 4. juli blir Honey besatt av en episk frisbee-konkurranse med en ny bestevenn, mens Chief forsvinner. Elsa får en selvtillitsknekk når hun oppdager at vesten hennes er falsk.
Honey går med på å være bryllupsarrangør for Shel og Lindsay, som en del av en større plan for å manipulere Shel til å avbryte bryllupet. Samtidig får vi møte Elsas alter ego.