Mr. Pickles
Tommy's Big Job
Tommy faller for en ung gårdsjente, men hun er ikke interessert i en mann uten jobb. Tommy prøver å finne seg en jobb.
Father's Day Pie
Når Mr. Goodmans farsdags-pai forsvinner, drar Tommy og Mr. Pickles på leting etter paityven, men de møter på et uventet vesen i skogen.
Goodman-familien drar på baseballkamp, og Tommy håper på å fange en svært ettertraktet, rekordbrytende ball på avveie.
Tommy drar for å melde seg på olabilløpet og møter en gammel bilmekaniker som trenger hjelp. Bestefar finner den ene tingen Mr. Pickles er redd for.
Tommy slår seg sammen med Mr. Pickles for å løsne tanna si slik at han kan få treffe tannfeen. Samtidig leter sheriffen etter en gruppe ettersøkte pedofile.