Smiling Friends
«Smiling Friends» følger de ansatte i en liten bedrift som jobber for å spre glede i en bisarr og fargerik verden. Bedriften består av den kyniske Charlie og favoritten Pim, som sendes på oppdrag for å muntre opp folk.
Desmond's Big Day Out
Desmonds store dag: En liten bedrift som jobber med å spre glede til hele verden får i oppdrag å hjelpe en kvinnes ulykkelige sønn å smile igjen, men jobben viser seg å være mer komplisert enn først antatt.
Mr. Frog
Etter at den elskede froskekjendisen Mr. Frog havner i trøbbel, får Pim og Charlie i oppdrag å få frosken tilbake på rett spor. Imens har Glep et sprøtt sideeventyr som gjør kritikerne henrykte.
Når en virkelig patetisk reke (kreativt kalt Shrimp) ringer De smilende vennene etter å ha blitt dumpet av sin store kjærlighet, Shrimpina, har Pim og Charlie ulike ideer om hvordan situasjonen skal takles.
Pim drar til skogen på den andre siden av veien for å hente ved til kontorets Halloween-fest.
Hvem er den berømte matbaronen Simon S. Salty? Hvorfor ble han brutalt drept i sin egen restaurant? Hvem sto bak drapet? Hva?
Pim og Charlie kalles til den mystiske Trylleskogen av en prinsesse og møter vanvittige karakterer på eventyret sitt.