Housing Complex C
Idet flere og flere underlige hendelser skjer, blir alle bekymret. Kimi og noen av de eldre beboerne utforsker ruinene under komplekset på jakt etter det som forårsaker alle hendelsene.
Det er uten tvil noe som er galt, men de gamle beboerne la visst ikke merke til det. De nyankomne skal hjelpe til med å avsløre det skrekkelige som har holdt seg skjult hele tiden.