Hunter × Hunter
Gon Freecss jobber hardt for å bli en jeger og knytter et nært bånd med andre eventyrere, alt mens han leter etter faren han ikke kan huske.
Gon, Kurapika og Leorio ankommer eksamensstedet i Zaban City og blir ført til restaurantens bakrom. Ingen vet hva den første fasen av testen blir.