Etter et farlig møte på en fest havner fire venner i sentrum for løgner, svik og hemmeligheter. Mens deres trygge, privilegerte verdener blir mørke og farlige, blir hemmelighetene deres båndet som hjelper dem å overleve. En intelligent politibetjent jager dem mens de fire vennene prøver å holde på fasaden.