Dahaad
Når en serie kvinner blir funnet døde på offentlige toalett under mystiske omstendigheter, får politiinspektør Anjali Bhaati i oppgave å lede etterforskningen. Etter hvert som etterforskningen går fremover begynner hun å mistenke at selvmordene kan være arbeidet til en seriemorder på frifot, og det som følger er et spill mellom en erfaren kriminell og en underlegen politibetjent.
Missing Women
En sak om en savnet kvinne blir brakt til politiet på Mandawa politistasjon. Devi Singh gir jobben til sine to beste folk, politiinspektørene Anjali Bhaati og Kailash Parghi.
The Devil Incamate
Anjali blir mer involvert i saken etter som søket etter Krishna fører til funnet av enda en savnet kvinne.
Et potensielt nytt vitne i saken dukker opp mens politiet graver i gamle saksmapper for å lete etter spor.
Når politiet nærmer seg en potensiell mistenkt, kan ett feilgrep true med å sette hele etterforskningen i fare.
Anjali prøver å spore opp Sindoora, mens gjerningsmannen legger grunnlaget for sitt neste offer.
Når liket av enda et offer blir oppdaget, dukker en ny hovedmistenkt opp, og saken begynner å skyte fart.