Imperiet Bianca
Vi følger influenseren Bianca Ingrosso gjennom tre år, når hun sammen med sine nærmeste kolleger bygger opp bedriften og sminkemerket sitt.
I 2020 kjøper et risikokapitalselskap opp litt mer enn halvparten av Bianca Ingrossos sminkemerke, Caia Cosmetics. Balansen mellom lidenskap og forretninger forandres fort.
Bianca er stolt over kontoret og Vanessa lykkes med noe stort. Den viktige julekalenderen slippes og Caia nomineres til en prestisjefylt pris. Men alt er ikke velstand.
Motgangen påvirker Bianca på et dypere plan enn hun selv aner. Hun må bruke drivkraften sin for å endre alt og fortsette framover.