Remee og Mathilde
Vi får et nært og ærlig innblikk i hverdagen til hitprodusent Remee og topmodell Mathilde Gøhler, med reiser, røde løpere, hardt arbeid og familieliv.
Mathilde har fått jobb som modell på for en stor reklamekampanje i London, og Remee blir med for å passe datteren, Kenya.
Mathilde og Remee får mer tid til hverandre da Kenya starter i barnehage, og paret drar på romantisk ferie til Sardinia.
Remee er ikke den eneste som elsker å henge på nattklubben Arch, også datteren, Emma, fester på klubben, noe Remee ikke er særlig begeistret for.
Hele familien har planlagt tur til Disneyland Paris, hvor lille Kenya gleder seg til å kose alle Disney-stjernene.