Up Next: 6LACK
Med tanke på at han hadde sin debut som 4-åring, er det ikke vanskelig å hevde at 6LACK – uttalt «black» – var født til å gjøre dette. Sanger/rapperen steg opp fra Atlantas undergrunn med fjorårets «PRBLMS», et dristig amalgam av seig senkveld-R&B og hiphop. De ufiltrerte historiene som gjennomsyrer fullengderdebuten FREE 6LACK, beviste at «PRBLMS» bare var begynnelsen. Gjør et dykk ned i 6LACKs stadig voksende katalog, se en forrykende konsertopptreden på Cavern Club i Atlanta, og bli bedre kjent med ham gjennom vår eksklusive dokumentarfilm og det dyptpløyende intervjuet med Zane Lowe fra Beats 1.
Up Next: Freer Than I Ever Been
I denne dokumentaren med intervjuer og liveklipp blir du med den lovende R&B-stjernen 6LACK på en tur gjennom Atlanta.
Up Next Session: 6LACK
En intim livekonsert med R&B-stjernen fra Atlanta, inkludert spor fra det stemningsfulle og forførende debutalbumet hans.
En av de mest spennende stemmene i R&B snakker om battle-rapping i Atlanta og hvilke artister som har inspirert ham.