Up Next: Khalid
Khalid var ennå ikke ferdig med videregående da Kylie Jenner delte låten hans «Location» på sosiale medier. Dette gjennombruddet virker passende, siden debutalbumet American Teen perfekt skildrer en æra hvor livet i stor grad finner sted på digitale plattformer. De grunnleggende temaene R&B-artisten synger om er derimot tidløse – den første kjærligheten, å passe inn og om å finne sin plass i verden. Utforsk musikken til Khalid, se en eksklusiv kortfilm og sjekk ut intervjuet hans med Ebro Darden.
Up Next: The Road Never Ends
Denne korte dokumentaren inkluderer et intervju med det nye R&B-fenomenet, i tillegg til arkivopptak fra konserter.
R&B-sensasjonen fra Texas snakker med Ebro Darden i New York-studioet til Beats 1.