Up Next: Bad Bunny
Up Next: Sky's the Limit
En kortfilm om Bad Bunny, som snakker om energien i latinamerikansk musikk, og viser fansen Puerto Ricos styrke og utholdenhet.
Bad Bunny Live in Miami
Bad Bunny fremfører hits som «Chambea» og «Mayores» i en eksklusiv showcase, hvor han også har med seg en overraskelsesgjest.