In Flight
Jo ber sin eks, Dom, om hjelp. Samtidig blir hun dratt dypere inn i den kriminelle underverdenen, når et lager med heroin blir stjålet, og Cormac gir henne 24 timer på å finne det.
Dom advarer Jo om hvor farlig Cormac faktisk er, og Jo tar Kayla med for å besøke Sonny i fengsel. Samtidig gir et nytt vitne håp før Sonnys ankesak, men er det for godt til å være sant?
Etter å ha lurt Cormac, finner Jo ut at de har mye til felles, og de danner et uventet partnerskap. I mellomtiden gjør Dom en sjokkerende oppdagelse som forandrer alt.
Jo avdekker endelig sannheten om Sonnys sak, før hun og Cormac iverksetter fluktplanen sin. Men kan hun virkelig stole på Cormac?