Mary prøver å finne ut hvem som prøvde å drepe vitnet hennes, en kunsthandler. Både kona og elskerinnen er i programmet og blir dermed mistenkt.
En hel familie tvinges til å gå inn i WITSEC etter at tenåringsdatteren blir vitne til en gjengrelatert drap.