Nye jobber er tøffe - spesielt når din nye arbeidsgiver er CIA. Annie Walker (Piper Perabo) snakker seks språk flytende, har reist verden rundt og slår de andre CIA-traineene i hver test. Men det forklarer ikke hvorfor hun plutselig blir innkalt til CIAs hovedkontor for å melde seg til aktiv tjeneste som feltagent en måned før opplæringen er over.
South Bound Suarez
Annie er fått i oppdrag å komme nær Diego, en collegestudent, i håp om at hans søster, Julia, vil gi CIA informasjon om Victor Ponces, en korrupt venezuelansk embetsmann.