En kvinne blir funnet naken i en bag midt på Times Square. Kvinnens kropp er dekket av ferske tatoveringer, hvor en av dem viser navnet på FBI-agenten Kurt Weller. Kvinnen lider av hukommelsestap, og siden verken Kurt Weller eller FBI aner hvem hun er, kaller de henne bare Jane Doe.
A Stray Howl
En Air Force-pilot med en dødelig plan havner på teamets radar, takket være en av Janes tatoveringer. Samtidig begynner Jane å huske små biter av et urovekkende minne, og Weller mener han vet hvem Jane egentlig er.
Janes Navy SEAL-tatovering kobler henne til en forbryter som kan ha gi ledetråder om fortiden hennes. Når en bande tyver nesten utfører det perfekte juveltyveriet, blir en av dem – med samme tatovering som Jane – tatt på åstedet.
Patterson og kjæresten, David, som er kodeekspert, dekoder en tatovering som sender dem til Centers for Disease Control (CDC). Mens de er på CDC, oppdager teamet et skjult budskap på Janes kropp som avslører en plan.