India from Above
En reise gjennom Indias fasinerende naturlige underverker: landet med 40 millioner år gamle monsuner som gir næring til mennesker og natur; Thar-ørkenen, der kvinnelige offiserer står imot ekstremvær for å beskytte nasjonen; en flytende sivilisasjon på en innsjø; marmorsteinene i Bhedaghat; en kraterinnsjø; landets saltforsyning i den hvite ørkenen; og en migrasjon reddet av en landsby. Opplev India fra luften i India From Above.