Inside The Arrest
A Deadly Secret
Først når 35 år gamle Virginia McCullough blir arrestert i sitt hjem for drapet på foreldrene sine, oppdager politiet hennes grufulle hemmelighet.
Protecting Holly
En plan om å kidnappe TV-programlederen Holly Willoughby blir oppdaget når en politispaner i USA ser noe mistenkelig i et chatterom på nettet.
Når en ni år gammel jente blir fanget i kryssilden i en gjengkrig, prøver et spesialteam å arrestere drapsmannen.
Funnet av en myrdet skoleelev fører til en internasjonal jakt på gjerningspersonen, og den dramatiske arrestasjonen av faren og stemoren hennes.
Det bryter ut opptøyer over hele Storbritannia etter drapet på tre skolejenter. Politiet bruker kameraer til å finne og arrestere urostiftere.