Jersey Shore
Trekanten blir mer intens når Ronnie tar Sammy i å gi nummeret sitt til en annen gutt. En deltaker velger å forlate The Shore for godt.
Paulie og Mike må sjonglere flere grupper med jenter. Det blir slåsskamp i baren, og en av deltakerne blir slått ned.
Med støtte fra de fleste av de andre er Snooki på bedringens vei. Ronnies familie kommer på besøk, og Sammi ønsker å gjøre et godt førsteinntrykk. JWoww blir lei folkene i klubben og havner i slåsskamp.
Mike ber jenter til huset, og situasjonen kommer ut av kontroll. Snooki havner i slåsskamp igjen. Ronnie havner også i bråk, og Sammi begynner å tvile på forholdet deres.