Vanderpump Rules
Velkommen til SUR
Lisa Vanderpumps nye ansettelse i SUR, Scheana, er utstøtt på grunn av sin tidligere affære med en gift mann. Scheanas medarbeider, Stassi, den selverklærte «lederen av flokken» leder anklagen mot Scheana, og stempler henne som en «familieødelegger». Til slutt står Scheana, med Lisas oppmuntring, opp mot Stassi og gir beskjed om at hun er på restauranten for å bli.
Stassi kommer tilbake fra Vegas og finner ut at Jax har begynt å date en av vennene hennes, og Katie og Kristen har vendt seg mot henne. Når Lisa kaller inn til et personalmøte for å stoppe konflikten, eksploderer Laura-Leigh på Stassi for å ha sendt henne mobbemeldinger. Scheana forbereder seg nervøst på sin første liveopptreden på verdensberømte Roxy.