Below Deck
Kul'n litt
Mannskapet på Honor tar i mot sin første gruppe med chartergjester; en flokk prangende motefotografer.
Kat har fått Adrienne helt i vrangstrupen og begynner å pønske ut en plan om å bytte rom. Chartergjestene gjør mannskapet oppskjørtet når de bestemmer seg i siste liten for å holde bryllup på båten.