Siesta Key
Juliette blir knust når hun hører at Alyssa er gravid. Chloe er stresset over å styre Crescent Club. Brandon sliter med å gi opp drømmene sine når Madisson følger sine.
Juliette prøver å gå videre ved å dedikere seg til jobben. Madisson er lei av at Chloe blander seg inn, og flytter ut. Kelseys eks kommer tilbake for å skape kaos mellom henne og Garrett.