Kiff
Kiff vil ha den første slurken fra en ny vannfontene, og ingenting skal stoppe henne! Kiff får vite at Barrys familie deler på badevannet, og Kiff er den fjerde i rekken.
Helen går med på å kaste en svømmetrolldom over Barry hvis Kiff presenterer henne for Candles far, Roy Fox; En biltur går galt når skumle bikere forfølger familien Chatterley og Barry.
Kiff slipper løs fem kaoskrefter, og Helen er den eneste som kan hjelpe; Kiff må ta en vanskelig prat med Barry om å drikke opp Martins appelsinjuice.
Kiff stiller som elevrådsleder mot en overraskende kandidat, herr Ri'Peppa. Familien Chatterley tar med seg Barry på en øyferie, men han ser ut til å ha en mørk hemmelighet.
Etter at Kiff spontant lager den perfekte miksen av kornblandinger, prøver hun, Barry og Trevor å gjenskape den; Kiff begynner på pilotskolen for å framstå som voksen for Beryl og vennene hennes.