Hamster & Grete
Hamster og Grete får superkrefter mens Kevin strever med å være “superhelt-tilstøtende”; Kevin og Grete er uenige om hvordan man stopper en meteor.
Kevin og Grete må redde familiemiddagen; Grete konfronterer en lyn-drevet cowboy mens Dave strever med å finne den perfekte bryllupsdagsgaven til Carolina.
Grete kjemper mot tvillingskurker på egen hånd. Gretes “heltefølelse” får henne i vansker.
Hamster og Grete må redde skoleballet; Hamster og Grete kjemper mot en mutant-ål.