Krypto redder dagen
Superhunden Krypto vil være en flink bisk, men han klarer ikke å la være å lage trøbbel for innbyggerne i Metropolis.
Tumulter på skolebussen
Krypto begir seg ut på en høytflyvende jakt som skaper mye kaos for en bussjåfør på vei til skolen.
Krypto lukter noe spesielt i en julegave, og i sin iver etter å få tak i gaven, lager han krøll for Metropolis' feiring.
En avslappende dag på stranden går skeis når noen listige fiender kommer mellom Krypto og hans pølse i brød.