Kim Possible
Kim prøver å overvinne Drakkens plan om å lage en gigantisk robot og frykten for å be ut en gutt hun liker, Josh Mankey, på den store skoledansen.
På vei til en heialagkonkurranse med Kim og laget vender Ron tilbake til åstedet for hans verste sommer noen gang - Camp Wannaweep. Mens han konfronterer sine gamle redsler oppdager han at noe fortsatt lusker i leiren - noe enda skumlere.
Kim vet ikke hva som er verst: mutantbeist som terroriserer et ski-hotell eller at foreldrene hennes er de eneste voksne på en skoletur til det samme fjellet.
Kim og Rons nye fast-foodjobb og deres vennskap -blir satt på prøve av Drakkens plan om å dekkes staten Wisconsin med magma.