King & Conqueror
"King & Conqueror" er historien om et oppgjør som definerte fremtiden til en nasjon og et kontinent i flere årtusener.
The Sins of the Father
Godwins flykter, men Edith blir tatt til fange. Harold må velge om han skal redde livet til kona eller barna.