Klar, ferdig, solgt!
Katarina will help the happy couple Babben and Arne who have tried to sell their house in Mandal. Sivert will meet Simen and Sofie, who need some help to make the apartment stand out from the rest.
Sivert will help Håkon and Acacia turn a tired apartment in the idyllic Skuteviken in Bergen into an inviting object. Katarina will meet Synnøve and Vidar who are selling their house on Hadeland.
Katarina will meet Eivind and Christopher who are selling their apartment in Bergen when they move to Oslo. Sivert helps the cat-loving couple Bård and Lisa who are selling their semi-detached house on Holmlia.