Lazarus
Goodbye Cruel World
Mirakelstoffet Hapna truer med å utslette menneskeheten. Fengselsrømlingen Alex får i oppdrag å finne den eneste med en kur: Dr. Skinner.
Ransakingen av Skinners hus gir nye ledetråder. Axel og Leland drar til Istanbul, hvor de får problemer med lokale banditter.
Teamet etterforsker en klubb eid av en aksjemegler som tjente seg rik på Hapna. En av hans kollegaer er hackeren Dr. 909, som muligens bistår Skinner.
Teamet prøver å lokke Skinner fram med en falsk kur iscenesatt av sjefen for Delta Medicinal, men hackeren Popcorn Wizard stanser dem.
Skinner kan skjule seg i et bortgjemt kollektiv der Eleina en gang bodde. Hun og Leland infiltrerer det for å finne ut om det stemmer.