Legend of fei
Zhou Fei (Zhao Li Ying), granddaughter of a national hero, lives in a secret bandit fort protecting the world from otherworldly warriors. Restless and yearning to escape, her life transforms when she meets Xie Yun (Wang Yi Bo), a free-spirited martial arts expert who saves her from drowning. Together, they form an unlikely friendship and begin honing their fighting skills, just as malevolent forces threaten their world. As they embark on an adventure, they gradually uncover hidden secrets, including the mysterious truth about Xie Yun's true identity. Adapted from the novel "Bandits" by Priest, this is a 2020 Chinese drama series directed by Ng Gam Yuen.