Lockwood & Co
This Will Be Us
Etter en brå avslutning på opplæringen som spøkelsesjeger flykter Lucy Carlyle til London. Der møter hun to tenåringer som driver et spøkelsesagentbyrå.
Teamet må skynde seg å finne en savnet gjenstand før rivalene deres gjør det. Dypt nede i spøkelsesjegernes underverden lurer det farer rundt hvert hjørne.
Hodeskallen i glasset fører Lucy til hjemmet til Bickerstaff. Teamet godtar en invitasjon til Fittes-ballet i håp om å få tak i en sjelden bok i selskapets bibliotek.