Long Bright River
Mickey, er en politibetjent som patruljerer et nabolag i Philadelphia som er hardt rammet av opioidkrisen. Da en rekke drap skjer i nabolaget, innser Mickey at hennes personlige historie kan være relatert til saken.
These Girls
En politibetjent fra Philadelphia, Mickey Fitzpatrick, tror at en rekke mistenkelige overdoser blant sexarbeidere i distriktet hennes kan være drap, og at hun kan ha en personlig forbindelse til sakene.
Mickey setter seg selv i fare mens hun følger opp Dock-sporet. Mickey tar med Thomas og Truman til familiens Thanksgiving, og Paulas reaksjon på et nytt bevis får Mickey til å stille spørsmål ved alt.
Thomas' bursdagsfest vekker vonde barndomsminner hos Mickey, mens spenningene med Thomas' far koker over. En uventet forbindelse mellom drapsofrene fører til at Mickey og Truman forfølger et nytt spor.
Mickey og Truman kommer nærmere hverandre etter hvert som de følger sitt nye spor. Et nytt offer kompliserer saken om de drepte kvinnene og øker innsatsen i jakten på Kacey, ettersom Mickey tar hensyn til sine tidligere valg.
Et usannsynlig bakholdsangrep setter Mickey i sjokk og setter Mickeys jakt på Kacey på pause. Mickey og Trumans bånd forsterkes mens de tilbringer ferien sammen med Thomas.