Lore
Fra en hovedprodusent av The Walking Dead og en hovedprodusent av The Exorcist bringer denne serien til live Aaron Mahnkes "Lore"-podkast, og avdekker ekte hendelser lik dem som skapte våre verste mareritt. Serien er en blanding av filmdrama og rikelig med bilder og animasjoner. Lore avslører hvordan urbane myter som hekser, onde dronninger og omformere faktisk har et snev av sannhet i seg.