Lorena
Fra sjefsprodusent Jordan Peele, denne dokuserien i fire deler etterforsker hendelsene i 1993, der Lorena Bobbitt skar av ektemannens penis etter år med mishandling. John og Lorena Bobbitts historier utviklet seg til et 24-timers nyhetsoppslag. Hun ble en nasjonal vits, hennes lidelse ignorert av den mannsdominerte pressen. Men mens John var på vei ned, fikk Lorena styrke fra sine harde prøvelser.