Lost Mines: Restored
Seeking Ore
De moderne gullgraverne Alex og Kevin hjelper småbrukeren Judd og familien hans med å gjenåpne en gruve og bygge tre sårt tiltrengte vanntette bygg.
Paydirt Or Bust
Alex og Kevin restaurerer maskinparken til en gruve slik at den kan generere inntekter igjen. De forhandler frem en avtale som kan bli innbringende.
Alex og Kevin skal hjelpe et par med å bygge en hytte på deres nykjøpte land. Men det kreves helikopter for å komme seg til den isolerte eiendommen.
Alex og Kevin tilbyr å hjelpe et par med å restaurere det nedslitte, 30-år gamle huset deres. Men kan landet gi lønnsom drift?