Made in Korea
Kitae møter Yuji fra Ikeda-klanen i et forsøk på å utvide operasjonen, og de bestemmer seg for å jobbe sammen. Samtidig følger Geonyoung etter dem til Japan.
Geonyoung legger en plan for å arrestere Kitae mens han fortsetter å utvide virksomheten.
Kitae drar til Vietnam med Yuji for å møte sin nye forretningspartner. Kihyun får en uventet mulighet, og Geonyoung legger en felle for å ta Kitae.