The Manipulated
Urettmessig fengslet, mister Taejoong alt håp i det brutale fengselet. Møtet med altertjener Noh gir ham ny styrke. Tilpasset livet bak murene, får Taejoong vite en uventet sannhet fra en nyinnsatt.
Yohan, sjefen for et mektig datafirma med hemmelige sideprosjekter, får en urovekkende telefon. Samtidig starter Taejoong en farlig etterforskning for å avdekke sannheten.