The K2
Yoo-jins felle for Je-ha feiler, og hun blir hans gissel. I mellomtiden begynner koblingen mellom Je-ha og Park Gwan-sus fortid å avdekkes.
Je-ha blir et uvurderlig medlem av JSS. Og mens han bevokter Anna, begynner han å forelske seg i henne.